iremd-1798 Sevginur61 37 haftadayım dönmüş ama doğum kanalına girmemiş. Dönmesi kanala girmesi son ana kadar olabilirmiş yani Daha zamanı var strese girmeyin 🥹 sağlıkla kavuşun inşallah ❤️
Dml991 Sevginur61 30 haftadayım baş aşağı pozisyonunda. sanırım 25 ten beri böyle. ayakları hep gögsümde 😯
Esum48 Sevginur61 benim 29.haftadan beri ters duruyor. 35. Haftadayim halen ters. Haftaya belli olcak 🥲
kbrhnky1996 33 haftalık olduk bizde dün kontrol de doktor dönmemiş yan duruyo dedi ama dönmesi için yine vakti var dedi
kbrhnky1996 Sevginur61 Mesela bugün 34 haftalık olduk kontrole gittim baş aşağı dönmüş doğum pozisyonu almış dedi doktor ama yınede dönme ihtimali var dedi
Booksandcats 29+0ım bikaç hafta önce dönmüştü hepten kafayı aşağı indirmiş benimki de ultrasonda yüzünü göremedik iyice araya almış dedi doktor 🥲
Booksandcats Sevginur61 ben de ondan korktum ama öyle bir riskim yokmuş benim yeri daralmadan çevirmiş kendini dedi doktorum sadece 🥲
Gizem9688 22 den beri baş aşaği. 31 olduk hala basasagi. Bizim icin onemli degil zaten sezeryan olacak.
Hulo2105 Sevginur61 27 den beri makat geliş 31 de de doktor hala makat geliş dedi. Dönmese de sorun değil ben sezeryan istiyorum ama son hafta dönen oluyor dedi doktor belli olmuyor yani