Asli Kesinlikle acıbadem doç. Dr. Özlem özgür gürsoy ❤️ 6 yıl önce kızımda gidiyordum. Şimdi 2. Kızımdada birlikteyiz kısmetse 1 ağustosta kavuşacağız 🌸
Asli Uz.dr doç. Dr ve prof dr göre fiyat değişiyor benim dr doç. Old. İçin 1800tl muayene 220tl de nts
Nursakci Acıbadem de Ceren yıldız eren e gidiyorum çok memnunum 1800 tl idi 1 temmuzda zam geldi benim personel indirimim olduğu için tam fiyatını bilemiyorum ama 1950 tl ödedim en son indirimli hali ile nts içindeydi. 2400 gibi düşünüyorum doçent kendisi
baharmom35 teachermomyy23 Gürlife da Gülay genç e gidiyorum çok memnunum siz n’aptınız seçtiniz mi 20 gün gün olmuş gönderi
baharmom35 teachermomyy23 aslında daha önce de sohbet etmiştik şimdi hatırladım özelden konuşmuştuk 😃
teachermomyy23 baharmom35 aaa evet bende hatırladım sizin tavsiyenizle gülay hocaya gitmiştim ben☺️.Siz tüp bebek yaptırmıştınız acıbadem de şimdi de gülay hocada mı kontrole gidip geliyosunuz yoksa acıbadem de mi devam ediyosunuz?
baharmom35 teachermomyy23 ilk Gülay hocaya gitmiştim rahim filmi falan çektik tüm testlerim yapıldı daha sonra Gülay hoca tavsiyesi ile de nicel hocaya gittim bebeğim oldu 5 aylığım nicel hocada pozitif görünce Gülay hocaya tekrar gittim devam ediyorum nicel hoca gebe takibi yapmıyor o kadar yoğun ki gebe takibi yok onda
teachermomyy23 baharmom35 biz bir süre doğal yoldan deniycez canım benim sağ tüpüm tıkalı çıktı soldan geçiş var ben gebe kalamamaktan değilde dış gebelikten korkuyorum 4 ay önce dış gebelik geçirmiştim.Gülay hoca adetten sonra 12.gün gel dedi yine gidicem yumurtlamayı takip edicek sanırım.Soldan mı yumurtlamam gerekiyor sol tüpümün yakalayabilmesi için bunu sormayı unuttum doktora bilgin var mı canım bu yüzden mi 12.günü gel dedi acaba
baharmom35 teachermomyy23 bi fikrim yok böyle bişi ilk defa duydum sağdan yumurtlama soldan önemli olan sağlıklı yumurtlama kaliteli bence 12. Gün yumurtlamana bakacak ne kadar büyümüş yeterli mi yada yumurtlama var mı ona bakar ve ilişki önerir yada yumurta kontrolü yapar bakalım ne diyecek
teachermomyy23 baharmom35 bende pek anlamadım aslında sanırım kapalı tüpte yakalayabiliyo demek ki o yüzden takipte kalalım dedi
baharmom35 teachermomyy23 benım de suan anlamadığım tüp tıkalı ise oradan bidaha nasıl döllenmiş embriyo geçsin orası zaten tıkalı geçecek ise açıkdan geçmez mi 🤔
baharmom35 teachermomyy23 yok onu anladım o tmm ama orası tıkandı artık bidaha aynı tüp risk olur mu dedin ya dış gebelik olmasın diye doktor kontrol altımda tutacak neyse bakalım Gülay hocaya muayane ye gidince anlarsın bende yumurta takibi yapacak onsam çağırdı
teachermomyy23 baharmom35 ama bilmiyoruz ki belkide dış gebelik geçirmeden öncede tıkalıydı dış gebelik geçirdikten sonra rahim filmi çekildim sonra anlaşıldı sağ tüpün tıkalı olduğu