melkebtt
Merhaba arkadaslar genital bölgemdeki sigillerle ilgili bir kac tane post acmistim yardimci olan arkadaslar oldu allah razi olsun.. Ben sigillerime sirke uyguladim bir tanesi aktif ve baya büyüktü sirke onu patlatti galiba simdi her lavoboya gidisimde ufak miktarlardada olsa ondan kan geliyor dr um elleme demisti sirke uygulamasida dr uma sorarak yaptığım bir sey degil daha oncekileri kuruttu die uyguladim dr um 15 ine kadar cogalma vs olursa beni ara sezaeryana gidebiliyor bazen demisti.. Cogalma yok fakat az az kan geliyor sigillerden normal sartlar altinda hamileligi tamamlamamiza 9 gun kaldi sizce ne yapmalıyım doğumla ilgili hic bir belirti vermiyor bebegim..