Tubiiy1 ya benm ilk çocuğumda benm doktorum da aynısını söyledi 1 hafta önden gidiyor iri bebek çok yeme çok kilolu dedi ve bebeğim 36. Haftada 3 kilonun üstündeyken 38. Haftada 3 kilo bile olmadan doğdu hatta kaynanam bana hala diyorki sen aç bıraktın çocuğu o yüzden zayıfladı 😂😂😂