Gebelik
Amniyosentez ön rapor
110174 saat önce
Herkese merhaba daha önce post açmıştım ikili taramamda yasa bağlı riskli gelmişti fetal dn yaptırdım ondada riskli gelmişti amniyosentez yaptırdım bugün on rapor cikmis temiz doktor ultrason ilede bakti bulgular normal şükürler olsun inş esas raporda temiz gelir dua edin bu hafta 4 hafta oldu duyduğumdan beri aklımdan çıkmıyordu uyku uyuyamıyordum yemek yiyemiyordum çok kötü 4 hafta geçirdim
110173 saat önce
.
1 Bir Yanıt Yaz…