211 Haziran’da beta için kan verdim sonuç 385 artış için 25 Haziran’da tekrar kan verdim sonuç 395 doktor kürtaj olmam gerektiğini söyledi emin olmak adına özel hastanede üç gün sonra tekrar kan verdim 724 dört 1 temmuz da kan verdiğimde 1295 doktor sağlıklı gebelik olmadığını takip edilmesi gerektiğini söyledi karnımda sıvı ve kan birikmesi varmış bilgisi olan varmı sizce sağlıklı bir gebelik mi