Arkadaslar Ben delircem cok az kaldi. Tüp bebek sürecindeyim. Iki kez rahim duvari ince diye iptal oldu. Bu sefer prp yaptilar rahim duvarina kalinlasti. Ama bu sefer de erken yumurtladim.bu basima gelen ler normalmi? Kendimi cok yalniz hissediyorum. Doktorum havadan sudan stress den kaynakli bu yumurtlama hic birsey yapamayiz dedi. Yani artik sonra gelemiyorum. Bu yardim edin bana bunlar normalmi? Birde almanyadan türkiyeye geldim tüp bebek tedavisi icin. Yaklasik 2aydir esimdende ayriyim yoruldum ben