Yenigebe123 çok geçmiş olsun öncelikle
Şöyle bir şey geldi aklıma doktor fitil verdi demişsiniz kullandınız mı onu o etken etmiş olabilir mi çünkü ilk kızımda enfeksiyonum hamileliğimin başında çok du baya ve devlet hastahanesinde doktor fitil verdi bende hiç emin olamadım almadım fiyili int araştırdığımda da düşüğe sebep olabileceği yazıyorsu özel bir doktora gittim iyiki kullanmamışsın hamileliğin başındasın düşüğe sebep olabilirdi dedi 8 haftalık flandım çok şükür sağlıklı bir doğumum oldu enfeksiyonla hep uğraştım . Sizde fitil yazınca o aklıma geldi belki . Rabbim sağlıklı gebelik nasip etsin kucağınıza almayı nasip etsin