Yenigebe123 bende iki uc dr a sordum tup bebek isini onlarda tup bebekte hamile kalamayanlar ve genetik sorunu olanlara cozum olacagini solediler nedensiz dusukte mutlaka bir problem olacagini söylediler
Bizim gen testlerimiz temiz cok sukur
Ama bir dr ile daha goruscem bnm gibi cok hastayi ya normal ya tup bebek diormus bakalm o ne dicek bna ayrica bu katil hucre testi cd56 imid adi ama kandan olan deil pataloji ile olan yapilmaliymis
Aslinda bnde bunu yaptirip bir riskli gebeliklede goruseyim diyorum belki daha iyi bir fayda saglar. Ama bizim gibilerin hamileliklerinde mutlka bir riskli gebelikle devam etmeliyiz hatta hamile kalmadn gitmek lazim ve onlem amacli bu katil hucre tedavisiyle baslamak lazim.
İntte bakiorm cnku bazi drlr test bike istemedn dusukleri olana onlem amaçlı baslatiyot ve uc ay progestan veriyio kan sulandirici verio bnde uc gende hafif pihtilasma vr
Dusugumde bir anda geldi tamamen, oncesinde ayni gun sadece karnim agridi aslnda adet agrisi gbi bnde yatayim gecer dedim 4 saat sonra filan suyum geldi dr a gittik acil suyun tamameb btmis dedi acilma yoktu enfeksion testleri yapildi temiz cikti
Dr Allahtan olan birsy tibben bir sorun bulamadik dedi. Cocugun esini patalojiyede yolkamistik temiz cikmisti.