Yenigebe123 canım neler hissettiğini çok iyi anlıyorum. Kocaman bir boşluk, ağlamaktan helak olduğum bir süreçti. İnan ki hissettiklerini o kadar iyi anlıyorum ki kalabalık içinde yapayalnızdım kimseler anlamıyor gibi hissediyordum. Ama inan ki rabbime çok yalvardım merhametinden emin olduğumu yaşadığım bu acı karşısında bana da merhamet gösterip tekrar evlat nasip edeceğini bildiğimi hep rabbime böyle dualar ettim. Kalbimin acıdığını hissettim hayatımda ilk kez. Şuan bile cennetteki melek kızım aklıma geldikçe çok ağlıyorum ama oğlumu öğrendiğim günden itibaren yüreğim öyle hafifledi ki. Rabbim sana da bu ferahlığı nasip etsin inşallah. Bütün acılarının mükâfatını çok hayırlı sağlıklı bir evlat olarak alırsın inşallah. Duanı eksik etme çok ağır çok zor imtihan acın çok taze