Baycam Merhaba güzel anneler benim cadı kızım 36haftalıkken bas asagı 37 de makat gelişti bugün kontrole gittim tekrar baş aşagı yarın normal doğumu başlatacak doktor sabah 8 de yatışım var çok heyecanlıyım bana dua edin sağlıkla kavuşayım 🥹
Moonfaced Baycam 38 haftalıkken neden doğumu başlatıyor daha vaktiniz varmış merak ettiğim için soruyorum
Baycam Moonfaced bebiş 39+5 önde gidiyor kilo alıyo sadece karnında kilo aldıkça da doğurman zor olur dedi
Moonfaced Baycam Ay hadi hayırlısı sağlıcakla bi avazda al kucağına 34 e kadar baş aşağıydı benim bebe geçen gün tersine dönmüş şuan makat gelişli döner mi acaba
Baycam Moonfaced kesin döner hiç korkma bak benim geçen hafta makat gelişti bugün dönmüştü çok şükür. Bi yürüyüş var ellerini de yere indirip 4 ayak olacak şekilde yürüyorsun doktor öyle yap demişti evde öyle yürüdüm belki o işe yaradı
minnosmakarna Allah analı babalı büyütsün kaç kg doğdu acaba benimde önden gidiyor şuan 37 haftadayım haftaya kontrolüm var