Diloo54 Kızlaaaar 12+4 olduk sizce ne zaman gitmeliyim öğrenmeye? 15. Haftada gitsem gösterir mi ki acaba🥰
Aysegullcamm Diloo54 daha dur bakalım benim gjbi olsan napacaksin 😔 35+1 ben daha bir kere öğrenemedim
Lavin___ Diloo54 12’de bize erkek gibi dedi 14+6’da kız gibi ama emin değilim haftaya bir daha gelin dedi 15+6’da kesinleşti kız olduğu😂 16. Haftada cinsel organ gelişimini tamamlarmış zaten doktorum böyle demişti
Selcanmeral Diloo54 oğlumda 15+3 te öğrendim özele gidip öğrenmiştim devlet söylemiyordu. Kızımda da 12+2 de %90 kız dedi 14+1 de kesin kız dedi bakalım 16 haftalık gittiğimizde değişmezse kesin kız bu bebişim 😊
Aysegullcamm Diloo54 evet Vallahi bir kere bile göremediler . 3 defa detayliya girdim normal muayeneler de hiç görünmedi zaten
Musel Diloo54 özelemi gittiniz ay vallaha 1100 tl veripte tahminde bile bulunmazda gebertirim😂 10 gün kontrol hakkım olcak haftaya bidaha giderim😂
Diloo54 Aysegullcamm ay o da zor ya cinsiyet bilmeden alışveriş yapmak isim kararı vs. Doğum yaklaşıyor neredeyse 🙄
Diloo54 Musel yok canım devlete gittim ama radyoloji baktı ölçümleri falan yaptı net usg vardı çok iyiydi makina, kollar bacaklar baş boyun her yerne bakıldı ama hiçbirisi cinsiyet lafını etmedi🫣
Musel Diloo54 bende pazartesi gittim araştırmada ikili tarama testine doktor cinsiyet için erken ama bi tık erkeğe benziyor dedi snra bacak arası boş kızada benziyor bu haftalarda kız ve erkek çok karıştırılıyor dedi
Diloo54 Selcanmeral ya cinsiyet öğrenmeye özele giderim sanırım 15 haftanın içindeyken öyle düşündüm ama gel git olmasın tek te öğreneyimde istiyorum nolucak bilmem🙄🙈
Diloo54 Aynen canım hayırlısı olsun hakkımızda ben ilk günden beri kız hissediyorum🌸 çevremde ki herkes erkek diyor bakalım🤲🏻