Bugün 11 gün oldu 39 haftada sezeryan doğum yaptım ve hiç görmedim direk aldilar kuveze entube edilmişti pazartesi günü gittik uyandirmisz dedi ama halen makinaya bağlı dedi bugün gittk henüz nefes alamiyormus kendisi makina desteği ile aliyor henüz biberon falan da tutmuyor süreç nasıl ilerliyor süt için onlar ariyorlarmi hastane henüz bizi hiç aramadı biz kendimiz süt götürüyoruz oda 35 ml iciyormus