kedidirokedi Merhabalar 11+5 de %90 erkek denildi pipiyi gösterdi doktorum fakat %100 demediği için kafama takıldı sonradan değişir mi acaba
Musel kedidirokedi sanmıyorum benm oğlumada 12 haftalıkken erkek demişti değişmedi kuzenimede erkek dedi 12 haftalıkken erkek yani
AdaEcem kedidirokedi benm ablamd 12 haftayı tamamlamadan doktor cinsiyet erkek olduğunu söylemişti. Değişmedi.
Neferut kedidirokedi 11. Ve 14. Haftada erkek dedi doktorum bugün kesinlestirdi erkek değişmedi canım
kedidirokedi elifozkann kordon olabilir mi acaba diye şüphe ettim erkek olsun isterim bir kızım var 😅
fairytale_ kedidirokedi benim doktorumda 14. Haftamdayim cinsiyetimi soylemedi iki bacak arasında tam kordon vardi diye yaniltmak istemem dedi diger aya kaldi🥲sağlikli gelsinler bebislerimiz😍