Cemre122 içiniz rahat olsun benim kızımda geçen sene mayıs ayında yüzünde beyaz lekeler oluşmuştu çocuk doktoru ve dermatoloji doktoruna götürdüm 4 yaşındaydı. İki doktor da vitiligo yüzde başlamaz dedi. Ama yine de için rahat olsun kan tahlillerini yapalım dediler temiz çıktı. Zaten bir süre sonra lekeler kayboldu bu yaz yine çıkmaya başladı. Bizimkine bünyesi alerjik o yüzden oluyor güneş kremi sürmeden çıkarma dediler. Bebeğinizin başka bir yerinde de leke var mı. İçinizin rahat etmesi için kontrole götürdüğünüzde doktorunuza danışın.