19+3 um 1.55 kilo almisim tabi kusmalarda oldu onuda hesaba katmak gerek saglik ocagina gittigimde dosya acimi icin 54 kiloydum ilk gebeligimi ogrendigimde başlarda sizce guzelmi alim kizlar tabi bunyeye gorede degisir herkesin onuda biliyorum ama normal bence bana gore ve herseyden yiyorum oncedende oyleydi tabi bende.