Kendi ailemiz kalabalık. Doğum olacağı için hala teyze falan epey varız. Kendi arkadaşlarini da çağırmak istiyor. Mahalleden de arkadaşlarımız var. Epey kalabalık olacağız. Park gibi bi yerde yapacağım ya da yapabilir miyim son 1 haftam kaldı ağırlaştım. İkram olarak kolay şeyler düşünüyorum. Sarma börek falan yapabilir miyim. Doğumdan sonra lohusalık falan geç kalır.çokta istiyor ne yapcam bilmiyorum. Kolay ikramlık önerisi verir misiniz? Öğretmenleri falan da gelecek. Değişik güzel şeyler düşünüyorum