Rosemihra fitil kullanıyorum canım kanamam kesildi çok uzun sürmedi. Saat 8de kanamam oldu o da silince fark ettim pıhtı vardı sonra idrara çıktıkça silince 1-2 kere daha ince pıhtı attım. Sonra bi kaç silmede lekelenme oldu. Bunlar hep ara ara. En son gece 1 gibi leke geldi ondan beri ne ağrı ne kanama ne de lekem yok. Betam arttığı için de bu iyi bir şey dediler. Şimdi pazartesi tekrar kan vercem. Ağrım ve kanamam olursa tekrar acile gelmemi söylediler. Ama kesem görünmedi zaten çok yeni görünmez deneyelim dediler, görünmedi bekleyecez mecbur.