Hifaakim 3 gün var reglme daha ama geceden bi leke şeklinde geldi sora sabah da pembe ince çizgi gibi geldi sonra gün içinde yoğunlaştı sizce regl mi oldum
gocebeanne Hifaakim devam ediyor mu? Benim yerleşme kanaması kahverengimsi sümüksü bir şeydi sabah bir parça geldi sonrası yoktu Rabbim gönlünüze göre versin inşallah
Fatmanur12345 Hifaakim bende öyle oldum adetime 4 gün kala oldum ilk acaba yerleşme kanamasimi diye düşündüm baya yoğun geldi ama birde 5 gün sürerdi adetim 3 gün sürdü tam sokulsun diye soğan suyu içtim gelmedi