Eslem34 23 haftadayız en başından beri kaşık ağrım oluyor ara ara haftada birkaç gün bir sıkıntımız yok şükür ama korkutuyor 16 haftadaydı sanırım doktor rahmin yukarı çıktı artık kaşığında olan ağrı kanama ve karnında taş gibi bir his olmadığı sürece sıkıntı değil dedi sonuçta oradaki bağlar genişliyor rahim genişliyor ağrı olması normal