Mzzz Merhaba arkadaşlar Ankara çubuğa taşınacağız şuan hamileyim ve burda doktorum vardı memnundum çubuk’ta kimseyi tanımıyorum tavsiye edeceğiniz doktor var mı 🤗 özel hastanede olursa çok iyi olur 🤗
Sedaklcsln Mzzz devlet hastanesi var bir de deva tıp merkezi var internette doğum yapıldığı yazıyor benim 20+3 şuan
Sedaklcsln Merhaba ben de başka şehirde yaşıyorum doğum için çubuka gelme ihtimalimiz yüksek çubukta doktora giderseniz burdan yazabilir misiniz nasıl olduğunu
Mzzz Sedaklcsln yaa gerçekten çok zor bir durum hiç kimseyi tanımıyorum ilk doğumum normaldi ama çok sorunlu oldu kendi doktorum biliyordu ama burda nasıl olacak hiç bilmiyorum gidince yazarım umarım iyi bir doktor bulurum
Mzzz Sedaklcsln yaa bu çok üzdü 🙄 Allah yardım etsin olmadı tıp merkezini araştırayım teşekkür ederim canım