Eren_yks2 Sevgili anneler gebelik durumunda tiroid değeri yüksek çıkan var mı herhangi bir sorun çıktı mı ilaç kullandınız mı ??
Sakineoncu Eren_yks2 benimde 3 çıkmıştı doktor yüksek dedi ve 6 aydır ilaç kullanıyorum doğurana kadar da kullanicam
Umutmirzainci Eren_yks2 benim 15 yıldır var hep ilaç kullandım gebe kalınca daha hızlı yükseliyor,4civarı oldu,Şuan 1-2 arası seyrediyor,aylık takip etmeniz lazım.