Alyask 613156 benım 6 sene önce kızımda basıma geldı zor bi doğum oldu iri bebekti 1 hafta yoğun bakımda yattı maalesef solunum sıkıntısı yaşadı . Ama su an hiç bi sorun yok çok şükür
Melliisaa 613156 37 haftaya kadar 2 turdu 38 hafta da 1 tur kordon kaldı onla da sezeryanla dpgum yaptım normal de yapabilirdim dayanamamıştım sezeryan istemiştim engel değildi bizim doktora göre
613156 ZeyHus33 benim şuan 29 haftalık ama 1 hafta gelişim geriliği var bizimde bir tur dolanmış çok tedirgin oldum siz kaçıncı haftadaydiniz
Derinmom 613156 benim oldu. 5 sene önce ilk kızımda 37. haftam da bebek hareket etmiyor diye gittiğim bir doktorda 2 kere boynuna kordon doladıgını öğrendim. 38+5 sezeryan oldum.
MutluGunler Akciğerlerden nefes almadığı için bir sıkıntı olmaz demişti doktor. Ama kordon sıkışır ve bebeğe kan gitmezse o zaman korkulur demişti.
613156 Sysedayilmaz merhaba benim bebeğimde gelisim geriliği vardı zaten 1 hafta genetik diye düşünüyor doktor çünkü kilo alımı vs devam ediyor damarlarım normal ama kordondan 2 hafta sonunda kurtuldu çok şükür