25 haziranda idrar testi verdim ve temiz çıktı. 27. Haftalık gebeyim. İdrardan sonra sızlama oluyor yanma hiç yok. Biraz kabızlık da var sanırım bugün hiç tuvalete de çıkamadım. Ayaktayken hissediyorum sızlamayı uzanınca oturunca olmuyor agrı sızı. Daha önce başına gelen var mı? Yarın hastaneye gidip tekrar idrar testi vermeyi düşünüyorum.