Bu konu kafamı cok kurcalıyordu sonunda net bi şekilde öğrendim. Kimisi karnın tamamen sertleşir diyordu kimisi de bebek bir yere toplanıp sertleşir tümsek gibi bir görüntü oluşturur diyordu. Bebeğin bir yere toplanıp karnın tümsek gibi yamuk bi görüntü oluşturması (ağrısız) bebek hareketiymiş ve tamamen normalmiş. Karnın bir anda taş gibi sertleşip bi anda kendini bırakması ise kasılmaymış ve sık aralıklarla tekrarlarsa tehlikeliymiş.