Hanımlar bu benim ikinci gebeliğim ikizlere hamileyim nasip birincisi normal olmuştu bunlar sezeryen olacak büyük ihtimal. Sezeryen yapmış annelerden tavsiye istiyorum hastane çantasına ne koymaliyim depent mı lohusa pedi mi, çamaşır olarak hamile külodu mu almam gerekir normal külot olmaz sanırım. Gecelik olarak alt üst pijamayla ben çok rahat ediyorum öyle takım alsam sezeryen de dikiş yeri rahatsız eder mi illa boydan elbise gecelik mi giymem gerekiyor. Birde sonrası için kahve ve bitter çikolata duymuştum gerekli Mi 😂 kafamda deli sorular