skulentizm Hanımlar 20. haftadayım doktor kız dedi ama biraz daha bekleyelim dedi. Anlayanlardan tahminleri alayım 🤍🌸🧚🏻♀️
skulentizm Musel Sermec27 Ay inşallah sonradan değişmez umarım ona göre alışveriş yapacağım 😂 iki hafta sonra da detaylı ultrason var
Gizem34tt Kızlar bende 20 . Haftadayım ama hala bacakta arasını göstermedi doktor kız gibi ama tam emin olamadı sizce 🤍
Musel Gizem34tt kıza benziyor canm genelde kızlar kapatır bacak arasını erkeklerinki her türlü belli oluyor
skulentizm Gizem34tt benim de öncekilerde kapattı göstermedi hep tatlı yedim ultrason günü çok su içtim ve yürüyüş yaptım girmeden öncede karnımla biraz oynadım
Gizem34tt skulentizm bende aynı çikolata yedim kahve içtim yürüyüş yaptık ama pozisyon uygun değil dedi doktorumuz devlette söylemiyor bakalım ne olcak🥰
Musel skulentizm rabbim hayırlı sağlıklı evlat nasip etsin inşallah sağlıkla kucağınıza alın😊😊 benmde bir oğlum var 4 yaşında bizde yarın 12+3 olacağız cinsiyet için doktordan randevu aldm inşallah bizimde hayırlısıyla kızımız olur😊
Gizem34tt Musel bizimki oturur pozisyonda olduğu için doktor tam emin olamıyorum dedi sonra içim rahat etmedi şehir hastanesine gittim oradakiler de pozisyon uygun değil dedi söylemedi merak ediyorum 🥰
Gizem34tt Musel bende şu an inanım o haldeyim özelden çıkıyorum devlete gidiyorum yine sonuç alamıyorum 😀🙇🏻♀️ inşallah hayırlısıyla öğrenirim burda da değişen çok oldu yorumlarını görüncede tedirgin oluyorum 😂
skulentizm Gizem34tt ben de öyleydim hala da tam ikna olamadım yani ya değişirse diye tereddüt ediyorum 😂 herkes bilerek söylemediğimizi düşündü ama gerçekten göstermedi gün içinde iki kez gittim yine de göstermemişti