Babyybabyyy benim kızım da öyleydi 2 yaşındayken, hani tutabiliyo söylüyodu yapmadan önce ama Bi türlü güven hissetmedi bezlenmek istedi, 3 yaşını doldurunca minnet ettik çok şükür 😅 1 kez bile gece veya gündüz kaçırmadı ki zaten 1 yıl boyunca boş boş istemesini bekledik , ilkin lazımlıkla başladık rahat edemedi onla, sonra ikeadan klozet aparatı aldım, evde basamağı da var öyle öyle alıştı iyice benimsedi. Onu hallettik derken bu kez oğlum diretiyo😅 3 yaşı doldurdu rızasını bekliyoruz bakalım 🙇♀️