Emisen7 belirtiler ara ara kayboluyor hatta öyle bir enerji geliyor ki bazen. İlk haftalarda normalmiş benim 2 hafta belirtiler kayboldu hatta burda başlık açtım 7 haftada belirtiler kayboldu diye. 5. Haftada sadece kese görmüştüm çünkü. 8 haftadan sesleniyorum şükür gördüm de kalbini de duydum. Daha çok küçük ne belirti olmalıki dedi doktor. Kahverengi lekelenmeler oluyordu ayakta çok durunca hemen dinlenip bol su yoğurt incir kurusu ve kabak çekirdeği yiyordum tutunsun diye. Kalbini bozma Rabbimizin emanetleri Rabbime emanet inşallah