Cansu-2600 Humeyra-h Genelde 12. haftada yapıyorlar benim doktorum ikili tarama sıkıntısız çıktığı için 3 ile 4′ü istememişti
Humeyra-h Sfa-nur bizde 12+1 olduk 2 hafta sonra randevu alabiliyorum 14 haftalık olursa yapmak zorunda mı doktor
Sfa-nur Humeyra-h bilmiyorum ki eğer doktor takipindeyseniz size kağıt onunla da giriş yapabilirsiniz bende randevu alamayınca direk gidiyordum öyle yapıyordu doktor