Pamukkokulum Kızlar bugün kan ıdrar verdim sabah sızce ne zaman çıkar yarın çıkar mı gideyim mı doktora
Birbebekk Pamukkokulum ben bu sabah verdim öğleden sonra çıktı barkodda saat ,16:00. Yaziyodu ama daha erken çıktı
nur0209 E nabıza bakabilirsin zaten sonuc çıkar çıkmaz yüklüyorlar. Ama bazen hastane kendi sayfasina ilk yüklüyor sonuçları oraya baktın mı? Bu hastane mi gittigin laboratuvar sonuçlarına bakabilirsin çıkmıştır belki https://camsakurasehir.istanbulsaglik.gov.tr:38080/hbysportal-web/
Pamukkokulum nur0209 evet cam Sakura ya gıttım sabah 11 de verdım kan idrar e nabıza baktım görünmüyor hastane sayfasına bakıyorum barkod numarası yok o yızden bakamadım