Reglime 6 gün var iki gündür adet sancısı gibi kasık ağrılarım oluyor. Afedersiniz akıntıdan sırılsıklam oluyorum. Ayrıca iki gündür de öğleden sonra fena uyku bastırıyor uyuyup kalıyorum. Bugün prodoctor test yaptım maalesef negatif çıktı. Erken mi yapmışım kesin midir acaba 🥺