Dilekulgtt kız yok randevu zarzor buluyorum ayni doktora da değil daha ben odaya girdim soyledim ne zaman gelicem diye duymazdan geldiler sonuçlar için ne zaman gelifem dedim yaziyo ya kagita dedi şaka gibi ama 29.06.2024 bu tarih yazıyordu 😂😂😂 yanlış bu diyorum he öyle mi bir hafta snra çıkar sonuç diyo eve geldm bütün sonuçlar e nabizda vardı şaka gibi