Kızlar yüklemede şekeri çıkmayıp sonradan şekeri yükselen var mı benim yüklemede çıkmadı bebeğim başından beri 1 hafta ilerideydi 27. Haftada falan 2 haftaya çıktı tombik diyordu hep doktorum suyun iyi diyordu biraz şekere dikkat et falan diyordu ben de tatlıyı çok seviyorum etmeye çalışıyordum ama yine de yedim baya dün kontrole gittiğimde ileriliği 3 haftaya yaklaşmış dedi suyun da fazla dedi ama sanki en başından beri suyum fazlaymış gibi konuştu moralimi bozdu korkuttu beni dünden itibaren tatlıyı tamamen kestim meyve bile bir ya da 2 tane yemeyi düşünüyorum tokluk şekerine bak dedi dün akşam bi baktım 102 geldi başına gelen var mı o aradaki haftalarda şekerim yükselip bebeğimi etkilemiş midir sizce lütfen başına gelen cevap versin