alyamm_33 ameliyattan çıkıp ayıldıktan sonra sızlama gibi hissettim hastanede zaten ağrı kesici antibiyotik faln dayıyolar ama siz eve gelince de mutlaka verdikleri ilaçları düzenli kullanın ve gazınıza büyük tuvaletinizi yapmaya özen gösterin yoksa biraz sancılı geçiyor ama çok, şükür dayanılmıcak bişy yaşamadım o kadar da olsun melek getirdim dünyaya herşeye değerdi onun için çektiğim acının kırk katını da çekerdim oğlum için o yüzden hiç şey, yapmayın Rabbim gücünü kuvvetini veriyor