Tugba-candan ilk hamileliğimde de içmiştim. 23 haftalık hamileyim malesef yine içiyorum.
Babamı kaybettiğim zaman hamile olduğumu öğrendim. İlk birkaç gün mide bulantısı yüzünden çok az içtim ama maalesef mide bulantım geçtikten sonra yaşadığım acı yüzünden azaltamadım.
Çok şükür ilk kızım sağlıklı doğdu 1.5 yaşında herhangi bir sağlık problemi yaşamadık.
Şuanda da kızıma hamileyim,doktorum herhangi bir problem görmedi çok şükür. Yine de az içmeye özen gösteriyorum.