Ela-arasyilmaz1 el ile bakıyorlar yani iki parmağını kullanıyor . Hatta bana 39.hafta da hem ebe baktı hem doktor . Ebe biraz bastırdı bakarken ama emin olun öyle dayanılmayacak birşey değil sonuçta ordan bir bebek çıkıyor iki parmak ne kadar acıtabilir ki . Olumlu düşünüp rahat olun.