mucizemgelsin61 Kızlar acıyı aşırı derecede çok severim yemeklerin yanında biber turşusu falan bayılıyorum şuan yazarken bile ağzım sulandı 🤣🤣 Demem o ki acı yememde bi sıkıntı olurmu acaba sizler yiyormusunuz
Ysmnpmk mucizemgelsin61 midene dokunmadigi müddetçe hiçbir sorun yok bende acı delisiyim ama son zamanlarda artık mideme vuruyor 😀
huysuz__ mucizemgelsin61 cayır cayır yüreğini yakmıyorsa ye gitsin😋 ben 24-25 lere kadar rahat rahat yiyodum ama artık baharatlar bile midemi çok yakıyor boğazıma kadar çekiyorum acısını, aksilik canım da öyle istiyo ki anlatamam😅😅 doğumdan sonrasına odaklandım artık
bahocum mucizemgelsin61 mideniz rahatsız olmuyorsa yiyebilirsiniz elbette. Ben de severim acı ama şu an 37. Haftadayım mide yanmalarım oluyor ara ara o yüzden yememeye çalışıyorım