Herkese merhaba, ilk gebeliğim 🤰🏻
Benim öyküm 26 Haziran günü geçirdiğim alerji atağı nedeniyle hastaneye gittiğimde hamile olduğumu 0.57 beta ile öğrenmemle başladı. Maalesef saxsenda zayıflama iğnesi kullanırken hamile kaldım. Ama 15 haziran da beta 0.10 bu geçen süre de max iki kez kullandım başına böyle bir durum gelen bir bilgisi olan varsa paylaşabilir mi? Doktora gittin mi diyecek olursanız hem perinatoloji hem de farmatoloji kontrol ettiler şu an rapor bekliyorum ama tedirginim.