denizleo09 tabi kendimi yormadan her şeyi yaptım zaten aktif çalışıyordum da sadece fazlaca ayakta durmamaya çalıştım işteyken elimden geldiğince. Evde uzanırken ayağınızı yukarı koyarak yatın, ağırlık kaldırmayın, eğilerek bir iş yapmamaya çalışın. Bebek büyüdükçe plasentayı yukarı itecek dedi doktor öyle de oldu şükür sizin de düzelir daha erken