30 dan sonra benden de gelmişti burda önceki formlrıda okudum hiçbi doktor sıkmayı da önermemiş aksine erken doğum riskinş tetikliyormuş o yüzden sıkmayın,batıl inançtır inanırmısınız bilmem ama şey demişlerdi sıkmak iyi değil süt küsermiş vs o yüzden yok gibi davranın normal bi durum