Kızlar göğüslerim biraz küçük olduğu için bazen oğlum emmek istemiyor resmen kriz geçiriyor 1 haftalık oldu ya asla tutmuyor ya da tutsa da bırakıyor bende öyle emmek istemeyip krize girince mama veriyorum zaten hızlı kilo kaybı var dedi çocuk doktoru en azından takviye olır ve karnı doyar sizce bu şekilde devam etmeli miyim