ilkimnur ama şu da olabilir kan verdiğim de beta için sağlık ocağında idrar da enfeksiyon vardı su tüketimini arttırdım sadece geçti
Yani hamilelik mi enfeksiyon mu yine bilemedim :)
Ama o ay bende çok sormuştum araştırmıştım normalde süt beyaızı akıntı belirtşymş ama bazı kadınlarsa sarımsı olabiliyormuş
Su tüketiminizi arttırın yine de bence 🙏🏻