Gamzeylmaz28 teachervera benimkide düzenli normal bi doğum yapma sancısı 80 e felan çıkmıştı benide bırakmadılar serum çiğer geliştirici felan derken ertelettiler en ufak sancıda yine gidiyorum , çünkü yine sancı çıkıyor ama doktor cok erken dedi alamam dedi
gundogan36 Benim de pazartesi günü nişanım geldi doktor iki güne doğum yaparsın dedi adet sancısı gibi sancılarım var özellikle de belimde ağrı çok ama düzenli değil ve halen beklemedeyim
EceNaz26 gundogan36 benim nişan geldikten sonra 2 güne de olur 2 haftaya da dedi valla hla bekliyorum 😄 dediğiniz ağrıların aynısı bende de devam
Dilara_0 EceNaz26 sancılarınız bariz belli zaten. Daha da artış gösterecek tabiki sizde kasılma olunca oturup kaç dk bir olduğunu dk tutarak ölçüm yapın
EceNaz26 Dilara_0 sürekli takip ediyorum aralıklarinı, bazen çok şiddetli geliyor da düzene girmiyor ilaçla durdurmuşlardı 2 hafta önce erken diye düzenli geliyodu baya şiddetliydi
Dilara_0 EceNaz26 kendinizi asla yormayın ev işi şuydu buydu daha vaktiniz var 35 haftadan sonrası normal görünüyor doğum ama bebeğinizin gelişimi için ne kadar durursa o kadar iyi olur en az 36-37 hafta dolar inşallah 🥰
Gamzeylmaz28 teachervera sancı vurdukca gidiyorum hem serum hem iğne oluyorum inşallah bakalım hayırlısı olsun tabi de
EceNaz26 Dilara_0 2 haftadır kaynanamda kalıyorum yatıyorum sadece ama doktor gelişimi kilosu önde diye artik gelebilir dedi 3 farkli doktorla görüştüm 🙏🏻🥰 sancı girdikce midem de bulanmaya başladı yoruldum valla gelsin diyorum artik
teachervera Gamzeylmaz28 Yengemin de öyle idi canım serum ve tansiyon ilacı ile durdurdu doktor 38 e kadar geldi
Dilara_0 EceNaz26 ya kilosu iyi ise o zaman sıkıntı yok canım benim Rabb’im sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 😘