Melisarsss 36+0 haftalıgız 2700 olmuşuz biz🥰🥰 sizlerin nasılsı o haftalarda 2 hafta sonra sezeryan olacagım kendi istegimle ama bebişim dogum pozisyonunu almıs 🙄 sezeryan düşünüp bu haftalarda bebişi pozisyonu alıp normal doguran var mı ?? B
Beybitooo Melisarsss bundan önce en son ne zaman gitmiştiniz 33 te 2400 dü bizimki de ne kadar alıyorlar artık acaba bizimde sezaryen duruma göre 39.haftada düşünüyorum
Cennet-polat Melisarsss 36+3bugun kontörlümuz vardı 2900kilosu normal doğum baş geliş ama normal olduğu için bebişin canı nezaman isterse ozaman gelir 😊
momofmychildren Melisarsss 33+0 da 2231 gramdi haftaya 36 olacağız kaç kilo olduğunu merak ediyorum şimdiden 🙈
Melisarsss Beybitooo benim bebişim biraz minyon bazı haftalar cok alıyor bazı haftalar 100 gr aldı bu yüzfen suan 2700 max 3000 dogar dedi doktorum
Melisarsss Beybitooo saglıgı yerinde önemli olan bu cok takılmıyoruum kilosuna 🥲 evet öyle diyorlar nazlı ve minyon😂😂🙄
Busra1819 Melisarsss ben 36 + 5 de gitmiştim böyleydi benim bebeğimin kilo alması önemli kalbinde delik var ve kilo aldıkça kapanıyor inşallah bu hafta 3 kiloyu geçer 😊
Beybitooo Melisarsss evet kilonun bi önemi yok ciğeri geliştikten sonra sadece biraz kolay oluyor bakımı kilosu iyi olunca 😌
Beybitooo Melisarsss benim kızımı 38+2 de almışlardı şimdi 39.hafta tam 5 Ağustos oluyor öyle istiyorum bi sıkıntı çıkmazsa zaten sıkı takip ediyorlar artık
Melisarsss Cennet-polat benimkide baş geliş😍 ama sezeryan olucak bakalım 38+4 e kadar kendi gelmek isterse neden olmasın😊
Melisarsss Beybitooo ilk gebeliğim tecrübem yok. Annemde böyle söylüyor hep biraz kilolansın daha kolay bakarsın diyor bakalım nasip🥰
Melisarsss Beybitooo bende 22 temmuz istiyorum aslan burcu olmasın yengeç olsun diye oda 38+4 e denk geliyor duruma göre 38i dolduradabilriz diyor doktor 37.hafta kontroulunde belli olucak haftaya
Beybitooo Melisarsss sizin aslan burcuna kalmaz büyük ihtimal yengeç olur 38 olduktan sonra istediğiniz her zaman alıyorlar zaten
Melisarsss Beybitooo evet bende cok zayıf hamile kaldım 48 lle🙈 suanda 60 ım eşimde zayıf . Doktorda böyle diyor