Kızlar merhaba. Adetime 4 gün varken 20 haziranda hcg değerim 284 geldi. 3 gün sonra tekrar kan verdim(23 Haziran) yani adetime 1 gün kala 845 geldi. 27 haziranda tekrar kan verdim sonuç 4230. Adetim 2 gün gecikmişti. Doktora gittim bi sorun olduğunu söylemedi. Ultrasonda keseyi gördü. 2,5 haftalık olduğunu söyledi .böyle yüksek seyreden var mı? Neden oluyor acaba ? Bi sorun olur mu?