Kızlar normalde 9 haftalık olduk ve kalp atışı duymaya gittik bugün.ancak doktorum 6 haftada gebeliğin sonlandığını ve gelişmediğini söyledi. Bundan dolayı kürtaj olmazı gerektiğini söyledi. Bir baska doktora daha gittigimde oda aynısını söyledi ve olmazsam zehirlenme olacağını söyledi.çok üzgünüm böyle bişey yasayan var mı