2lokummannesiii 3 senedir V12 kullanıyorum çok memnunum, mağazasında V15le kıyaslamıştım o dönemde, hazne farkı vardı, diğerinde başlığa saç felan dolaşmıyormuş öyle anlatmıştı çocuk, hoş bendekindede dolaşmıyor 😁 bide V15 çok ağırdı, ben ev süpürmeyi çok seviyorum, onu alsaydım muhtemelen kol ve omuz ağrısından sık sık kullanamazdım, benim için V12 çok iyi oldu, sorunsuz sıkıntısız kullanıyorum şükür ☺️