Pinaraydin_2969 İki gün arayla kan verdim ama değerlerim düşük çıktı. Yarın doktora gideceğim. Yaşayan var mı acaba bu durumu
Pinaraydin_2969 umrumdadegil kimyasal gebelik gebeliğin başında oluyormuş sanırım benim iki aylık oldu
Edaerva Pinaraydin_2969 kimyasal gebelik adetten sonra düşüyor ama siz adet oldum zannedip anlamıyorsunuz. Siiznki ya boş gebeliktir yada düşüktür normal
umrumdadegil Pinaraydin_2969 o zaman kese ve bebek görüldükten sonra tekrar beta bakılmıyor ki neden baktılar acabaa