Aleyna48 Arkadaşlar 6 haftalık hamileyim normalde zayıf bir insanım hamilelik haberini alana kadar karnım dümdüzdü. Gaz sancısı olsa anlayacağım gün içinde az da olsa iner şişer ama benimki hep aynı boyutta. Ve acayip büyük. 3-4 aylık gibi duruyor sizce sebebi nedir
Hulo2105 Aleyna48 gaz da oluyor ama şişiyorsun da. Bende 8. Haftamda 5 aylık gibiydim sonra şişlikler gaz falan indi hamile formuna girdim
ssevilmommy Aleyna48 ilk haftalar benimde öyleydi sanarsın 6 aylıktı😀 şuan 18 haftalıgım normal kiloma göre
maman-es Ben 16.hafta ama kendimi 7 aylık hamile gibi hissediyorum kocaman karnım 🤦🏻♀️ sonraki gebeliklerde erken ve çok çıkıyor sanırım 🙈
Rabia_36 Bende 29 haftaligim karnım yok denecek kadar küçük etraftakiler sen nasıl hamilesin hani karnın diyorlar
Ozlemmmmm Rabia_36 gerızekalılar nefret edıyorum şu insanlardan inanın böylesı daha ıyı sızın ıcın 2. Kez hamıleyım ve ıkısındede karnım asırı büyük suan 7 aylık ama dogum gıder gıbı yuruyorum resmen ve cok fazla agırlıgı oluyor boş boş konuşmasınlar
EceQueen Benim de erkenden çıktı, gaz falan dediler ama ödemdi sanırım. Şimdi de ayına göre büyük duruyor karnım, iyi haber bebeğinin bol bol yeri olacak💙
Rabia_36 Ozlemmmmm bende aynı sizin gibi sinirlendigim zamanlar oldu hep bebek iyi olsun karnım belli olmasada olur dedim 🤷🏻♀️Allah sizede kolaylıklar versin inşallah sağlıkla kucağınıza alın🌹🥰
Nes7616 Benimde öyle 1 aylıkken karnım şişti ve bir daha hiç inmedi şuna 6 aylık sürekli 8 aylık gibi doğuracak gibisin diolar ve 9 aylık hayal edemiyorum bile şuna böyleyse